K’o da si spavao na čengelama

Поред прекуване ракије, ченгеле су други неизоставни реквизит месног скулптора који вјештим потезима добро наоштреног ножа, животињу окачену о њих раставља на дијелове.

Критика упућена овим изразом односи се на комплетан изглед: разбарушену косу, испалу поткошуљу, засукану крагну и слично. Укратко, идентичан визуелни ефекат који би се добио након ноћи проведене на овој справи, ногама окачен довољно високо изнад тла.

Алберт: Милева, шта има за ручак?!

Милева: Паприкаш се кува, али није још готов.

Алберт: Де ти то запржавај, па постави на сто. Читав дан трчим за возом због оне моје теорије релативности, цркавам од глади.

Милева: Е ја ти вала нећу запржавати паприкаш, па макар цркла. У мом крају се само дода мало брашна, а теби ако се не свиђа, ти иди код своје родице Елзе, па њој запржи.

Алберт: Добро, дај шта даш. Шта си ово пискарала?

Милева: Дошла сам до неких епохалних открића о фотоелектричном ефекту. Све сам лијепо документовала у овој плавој свесци. Само требам објавити и слава је моја.

(одлази у кухињу)

Алберт: ‘Еј, нећу ја сад јести, идем прво скокнути нешто до завода за патенте.

Милева: Чекај, нећеш такав међу свијет, видиш да изгледаш к’о да си спавао на ченгелама. Почешљај се барем, да се не спрда народ.

(ТРАС!)

(Милева бесједи сама са собом мијешајући паприкаш)

Милева: Види будале, оде гладан. Јест га лако наложити, мајко мила. Украде слатки кувар…

Preuzeto sa http://vukajlija.com