Додавање гаса на пола кривине тако да вучни точкови почну да проклизавају и контрирање воланом у супротну страну од кривине ради исправљања аута и пролаза са што већом брзином. Изводљиво само са задњом вучом.
Ако сте некада видели снимке релија у којем ладовина финац вози кроз шуму и прска публику блатом док излеће из кривина као да га ђаволи јуре, то је то.
Такође, одличан израз за контрирање ради што бољег извлачења из кривина живота.
– Арчибалде, схвати, не дам ти пичке, не дам и тачка.
– Што си таква душманка ‘леба ти? Па није сапун да се потроши.
– Ма не дам и крај.
– Добро, сад нећу све и да хоћеш да ми даш. Из ината.
– Аха, ‘оће то.
– Озбиљан сам, нећу сада. Макар ми лек од рака био.
– Јеси ти то озбиљан?
– Мртав озбиљан, ајмо негде на кафу.
– Па добро, не морамо на кафу, можемо и овде да останемо.
– Ма јок, ајмо на кафу а и хоћу да купим Журнал, ваљало би неки тикет вечерас да бацим.
– Ма нећемо на кафу, остајемо овде.
– А који ти је курац сада, ајде облачи се, идемо на кафу.
– Нећу да се обучем! :скида гаћице:
– Шта је сада? Зар не рече да нећеш?
– Ћути и дођи овамо.
– Ај баш кад си запела, ал’ само овај пут. Него, знаш шта је финска контра?
Preuzeto sa http://vukajlija.com